2012年4月22日星期日

大福仔

   EE 我生活真係好好呀...多謝你當日收留我呀...又要多謝晴晴媽唔嚴氣我唔係佢個B, 更加要多謝嬸嬸一路照顧我. 我真係好感激大家.....多謝各位.....:)





一隻N 年前送左比嬸嬸既狗狗. 佢真係好好命, 雖然唔係生係大富之家, 都叫豐衣足食, 又有嬸

嬸照顧.

大福你知唔知出生一個星期就比肥哥哥執左比我. 都唔知你點解咁百厭眼仔都未開就周圍走

離開左媽媽. 好彩當時晴晴媽係到. 可以將你喂大. 晴晴媽當時都有2隻剛剛出生BB要照顧.

剛剛好可以一起照顧你. 咁你和 2 隻哎呀細佬妹一起過個多月. 好快你就嬸嬸領養左喇. 直至現

在你都生活得好好. 大福做狗都要做得開心呀......:)

沒有留言: