2011年9月4日星期日

粉紅豬大戰 Anger bird

P :  媽媽你又買左新嘢....
M : 係呀...


 B  : 媽媽係唔係比我....


P : 行開啦死雀....係我...


B :  死豬走開媽媽都冇話係你....


P : 我唔信, 我要問媽媽.
B : 問咪問, 驚你....XD

                                     
 P & B : 媽媽邊個.....
M : 未到中秋, 掙嚟做咩. 中秋先.
P & B : 吓.....要等中秋....
兩隻嘢好失望咁就走開左....


真係蠢兩隻嘢, 未到中秋已經係我肚到喇..wakakakakaaaaaa

2 則留言:

流浪汉 瑜伽 Yoga Tramp 說...

中秋快乐

happyivy 說...

流浪漢中秋快樂...大馬有冇中秋節...