2012年7月7日星期六

望咩呀????


happy : 亞大你望咩呀???

亞大 : 冇嘢望呀....

happy : 咁你又唔望下我????

亞大: 你有咩好望...

happy : 你望下我有嘢比你食喎....

亞大: 我唔望你你都比嘢我食喇.....

happy : 咁又係..... 喂!!!快D 講你望咩...

亞大 : 你咁煩.....

happy : 女人係咁煩.....

亞大: 怕鬼左你, 講你知喇....^*(^$$*(O^%$$#@()..

happy : ?????? 聽唔明?????

亞大: 狗話你緊係聽唔明喇.... 咁唔該學下D狗話先喇...

happy : 哦.....亞大咁你收幾錢個鍾.....

亞大 : 好平呀...你日日供應D狗糧比我就得喇....

happy : 咁都幾合理...

亞大 : O 噢...唔同你講喇, 我返屋企喇....

happy : 死仔包....簡直係打劫....@^&%$^(*









沒有留言: