2012年9月22日星期六

視網膜穿孔1


話說某日隻左眼唔知點解見到閃光, 又咁岩係農曆7月, 唔通真我隻左見到XXXXX????? 不如咁....約個眼科醫生睇睇....就9月1日我就見左肥嘟嘟醫生喇.... 唔睇尤至何????一睇就....冇...不過
視網膜穿孔要做激光手術. 好小事, 喇....寫埋信比你去政府排期. 喇....我幫你做要$6000 手術費.
不過一定要做手術如果唔係會有機會視網膜脫落.  去政府排左期先喇, 睇下你點決定喇.... 最緊要而家唔好做運動住. 吓...醫生咁瑜珈得唔得呀. 佢居然咁答我, 你想視網膜甩咪做囉....
哦....成個過程我都冇咩出過聲, 因為我唔識只有佢講. 唯有攞住佢封信去掛期..... 


咁.......係星期一我就FAX 過 TM 醫院 排期, 等TM 覆喇, 頂.....唔覆好地地一覆就......

下回分解









沒有留言: