2012年9月22日星期六

視網膜穿孔2


話說FAX 去TM結果係.....請看圖????? 唔係呀????? 盲鬼左都未到喇....咁....死死氣放工去找肥嘟嘟醫生喇...以下是同姑娘對話...

本小姐 : 姑娘我想約時間做手術呀...
姑娘 : 你想幾時呀...
本小姐 : 下星期六, 可以唔可以呀..
姑娘 : 唔得喎...肥嘟嘟返星期一至星期五早上, 只可以呢段時間幫你做...你挸邊日呀..
本小姐: ?????? ( 唔係呀, 岩岩過左個星期六先見完肥嘟嘟, 唔通我真係見XXXXX?????)
姑娘 : 小姐你挸邊日呀????
本小姐: 咁....下星期一喇...
姑娘 : 好喇....咁你下星期一早上10:30AM 到來, 等我幫滴眼藥水先.
本小姐  : 哦...知道. ( W@%$^%^#@)

不過....原來世界好奇怪, 係4日下午收到一個來歷不明電話, 最奇怪係我聽左呢個電話?????? 以下是對話..

電話來人: 請問XXX 呀..
本小姐: 係呀...邊位呀...
電話來人: 我地係TM打過來, 約你11日下午2:00 過來見醫生.
本小姐 : 吓????? 11 日 下午2:00?????
電話來人:到時載埋預約信, 醫生紙, 身份証, $100 過來就可以喇..
本小姐 : 哦...咁好喇..

收綫後...頭頂全部都係??????

不過約左肥嘟嘟10日做手術, 要諗諗計取消先, 見完TM醫生再決定.


( 終於係8日早上致電肥嘟嘟話病左, 要取消. 姑娘仲話等你好番先再約過喇..哈哈哈...奸計得逞 )










沒有留言: